Designa
Designa

Reklamation – För när något blivit fel!

Det är sällan det händer men om något inte motsvarar förväntningarna vad gäller studentprodukterna kan ni reklamera dessa till oss. Då kan du anmäla smidigt direkt på MittABC, bifoga med bilder och en kort förklaring på vad felet är.

Ett exempel på en reklamation kan exempelvis vara att du beställt en vara som saknas i din leverans eller att ditt champagneglas blev skadad under frakten.
Innan du anmäler en reklamation ber vi dig alltid att dubbelkolla din beställning i MittABC för att säkerställa att det du önskar verkligen är med i beställningen.

När vi har hanterat ärendet svarar vi med en åtgärd just för dig! Skulle du behöva skicka tillbaka varor till oss erbjuder vi alltid en kostnadsfri retur med en bifogad fraktsedel. Om ovanstående uppgifter inte finns med i ert första mail kan vi behöva be om dem i efterhand, vilket kan förlänga handläggningstiden.