Designa
Designa

Beställning & leverans

När kommer min beställning / studentmössa?

Skickas kläderna hem eller till skolan?

När får jag min orderbekräftelse?

Jag har redan gjort min betalning men får fortfarande påminnelser från er?

Jag har returnerat min mössa men ändå har jag fått en faktura för den?

Jag vill beställa ett tillbehör men jag har redan beställt min mössa, hur gör jag?

Jag vill byta storlek på mina skolkläder. Hur gör jag?

Kan jag byta ut min studentmössa, eller ändra den efter leverans?

Kan jag ändra min beställning om ändringstiden har passerat?

Kan jag göra ändringar på min beställning?

Min kokard sitter snett. Vad gör jag nu?

Min kokard är trasig, hur gör jag nu?

Min mössa är felsydd, vad gör jag nu?

Mina kläder passade inte, kan jag byta eller returnera dem?

Ni levererade mössorna till min skola, men min mössa var inte med?

Jag har flyttat, eller bytt kontaktuppgifter hur ändrar jag mina uppgifter hos er?

Jag har fått ett sms från er att mitt paket är inlämnat till Posten, var hämtar jag ut det?

Jag har glömt en sak på min order, vad gör jag nu?

Jag har inte hämtat ut min beställning, men jag har ändå fått en påminnelse! Hur har jag kunnat få det?

Hur ser jag mina rabatter i fakturan?

Hur ändrar jag min order?

Jag beställde via skolan, hur levereras min mössa?

Hur beställer jag studentmössa om jag missade utprovningstillfället på skolan?

Hur beställer jag tillbehör?

Hur får jag min mössa?

Alla har fått sina studentmössor förutom jag! Vart har den tagit vägen?

Betalar jag själv frakten för min retur?

Jag vill inte ha min beställning, hur gör jag?